Ringen bestellen - Vogelverenigingen District Zuid-Holland NBvV

en Stichting Districtsshow Zuid-Holland
  Rayon 1           Rayon 2            Rayon 3           Rayon 4           Verenigingen Z-H          Secretariaten
Zelf Ringen bestellen rechtstreeks bij de NBvV
vanaf 1 april 2022 kunt u alleen nog uw ringen digitaal bestellen, rechtsstreeks bij de N.B.v.V.
Voor de meest gestelde vragen en/of het bestellen van uw ringen klik dan op het hier onderstaand logo van de N.B.v.V.
Ook staan hier 2 Video's op hoe u:
1e. Video "Hoe maak ik een account" of << Klik hier >>
2e. Video "Hoe bestel ik mijn ringen" of << Klik hier >>
Beide Video's zijn duidelijk, bekijk deze dus zorgvuldig voor dat u uw ringen gaat bestellen.

Het laatste ringen nieuws
Naar aanleiding van onze nieuwe werkwijze voor het bestellen van de ringen ontvangen wij veel reacties. Gelukkig zit daar ook opbouwende kritiek bij: leden en verenigingen hebben moeite met het feit dat de service voor nieuwe leden (binnen 3 maanden bestellen en dan geen spoedkosten, maar wel spoedbehandeling) kwam te vervallen. Ook wordt gevraagd naar de mogelijkheid om gedurende het hele jaar normale bestellingen voor het lopende jaar te kunnen plaatsen en niet (zoals voorheen) na 1 april alleen nog als spoedbestelling.
De NBvV luistert daar waar het kan naar haar leden! Daarom komen beide bovengenoemde mogelijkheden beschikbaar in het nieuwe bestelsysteem.
Dat kost even tijd om te programmeren, maar de verwachting is dat e.e.a. binnen 14 dagen geregeld is. Dus eventjes geduld a.u.b.: er wordt aan gewerkt!